Gem tv

دهنگ


ساختار ذهني ما به گونه ايست كه پس از مدتي اندك زود با شرايط جديد اخت ميگيريم.حال اين شرايط خواه سخت و دشوار باشد يا خوب و مطابق ميل ما.قطعا در حالت دوم ذهن زودتر به آن سمت گرايش پيدا ميكند.انسان شناسان متعددي قرن ها در پي آنند كه ذهن انسان را به كنترل خود در آورند.از جمله يكي از همين راهكارها اعلام جنگ نرم است كه اغلب در قالب فرهنگ تجلي مي يابد.اگر به كشورهاي استعمار يافته نظر افكنيد زود متوجه مي شويد كه استعمار چگونه فرهنگ آن كشور را به تصرف خود در مياورد.شايد اين روزا از آنچه در انتظارمان است غافليم،هميشه غفلت فرصتي حياتي براي دشمنان بوده است. آنها همواره از طرق مختلف و با پي بردن به نيازهاي مردم سعي در تغيير دادن اذهان آنها كرده اند. حربه اي كه اين روزها آنها از آن بهره مي برند همين كانال هاي ماهواره اي  است كه عمدتا در جهت حرمت شكني يا همان پرده دري در بين اعضاي خانواده هاست.جعبه ي سياه(تلويزيون) فاصله ي عميقي بين خود فرد و ديكران ايجاد كرده است.
هميشه حرف هاي نگفته به كام مردم خوشآيندتر است تا حرف هاي تكراري! و اين ترفنديست كه دشمنان با شناخت انديشه و ذهن ما مدام به آن دامن مي زنند تا ما را به آن متمايل سازند.
ذهن فرد در وهله ي اول سعي در كتمان آنچه را كه ميبيند ميكند اما به مرور به اين شبكه ها عادت ميكند به گونه اي كه در كنار ساير اعضاي خانواده نظاره گر برخي صحنه هاي مبتذل مي شود.اگر والدين ميدانستند كه اين صحنه ها تا به چه اندازه بر فرزندان آنها تاثير ميگذارد هيج گاه دست به چنين قتلي نمي زدند.فرزندان بعد از تماشاي اين فيلم ها،ابتدا شرم و عفاف در نزدشان رنگ مي بازد.سپس در رويا و ذهنشان اميالشان را جستجو ميكنند و در اولين فرصت به خواسته ي شهوانيشان پاسخ ميدهند....



نظرات شما عزیزان:

بچه های کوچه پس کوچه دهنگ
ساعت16:35---1 مهر 1391
شما ها اول خواهر و برادر و پدر و مادر های خود تان رو ارشاد کنید بعد مردم آخه حضرت محمد هم وقتی می خواست دین مبین اسلام را تبلیغ کنه اول از خانواده خود شروع کرد .


لطفا\
پاسخ: سلام همشهری عزیز... اولا ما در آن جایگاهی که شما گفتید نیستیم.ثانیا:دعا کنیم که همه به راه راست هدایت شویم


احمد
ساعت19:57---25 شهريور 1391
سلام
خانواده ها خودشونم میدونن چه جنایتی دارن میکنن،اما چنان با این فیلمها خو گرفتن که نمیتونن ترکش کنن...
خداوند هم راه رو نشون داده هم چاه
حالا انتخاب مسیر اختیاریه
آینده بهتر اثرات این شبکه ها رو بر جامعه نشون میده


بیخیالش
ساعت12:21---25 شهريور 1391
ای بابا،وقتی پدر ومادرا خودشون 24 ساعت زیر این شبکه ها خوابیدن وبراشون مهم نیست پسر ودختراشون چه میبینن وبا کیا میپرن و به کی زنگ و یا مسیج میدن، دیگه چرا شماشدین کاسه داغتر از آش.؟ آخه هر کسی تو گور خودش میخوابه.
پاسخ: سلام همشهری عزیز... بر همه ی ماهاست که نسبت به جامعه امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 24 شهريور 1391برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |